Pogoji uporabe spletne trgovine balinarske-krogle.si

Splošni pogoji spletne trgovine balinarske-krogle.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Lastnik spletne trgovine balinarske-krogle.si je podjetje DHK d.o.o., Kolodvorska 21, 6230 Postojna in si kadarkoli pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev uporabe brez predhodnih obvestil in pričnejo veljati takoj, ko so objavljeni na spletni strani www.vipi.si.

  1. Splošni pogoji

    Prosimo, da pred uporabo spletne trgovine balinarske-krogle.si pazljivo preberete Splošne pogoje uporabe. Če se z njimi ne strinjate, vas prosimo, da spletne trgovine ne uporabljate.

    Spletna trgovina balinarske-krogle.si si pridržuje možnost napak pri cenah izdelkov, opisih, tehničnih specifikacijah in ne prevzemamo odgovornosti ali jamstva za točnost informacij. Vse fotografije so simbolične.

    2. Postopek nakupa v spletni trgovini balinarske-krogle.si


    Naročilo nakupa je razdeljeno na pet korakov in se sklepa v slovenskem jeziku ter je zavezujoče tako za kupca kot prodajalca.

    1. korak

    V spletni trgovini uporabnik izbere željene izdelke in jih doda v košarico s klikom na ustrezno ikono. V košarico se lahko doda poljubno število izdelkov. Ko uporabnik z dodajanjem izdelkov zaključi, lahko nadaljuje z nakupovanjem (izdelki se v košarici shranijo za kasnejši nakup) ali zaključi nakup. Izdelke v košarici lahko poljubno brišete z ikono "X" oz. spreminjate količino. Ko je uporabnik naročilo oblikoval se pomakne na naslednji korak s klikom na ikono "Naprej".

    2. korak

    Registrirani uporabniki vpišite svoje uporabniško ime in geslo v namenski polji. Neregistrirani uporabniki se morajo za nakup registrirati z vnosom E-poštnega naslova in klikniti ikono "Ustvarite račun" in nato izpolniti obrazec. Vnosna polja, ki so označena z zvezdico, morajo biti izpolnjena obvezno.

    3. korak


    Preglejte ali je naslov za dostavo in plačilo pravilen. Če želite izdelek poslati na vaš naslov kjer ste dosegljivi dopoldan, lahko naslov za dostavo spremenite. Na naslednji korak se pomaknite s klikom na ikono "Naprej".

    4. korak


    Izberite način dostave. Možna je dostava preko GLS. Pred nadaljevanjem pazljivo preberite Splošne pogoje uporabe in kliknite belo ikono, če Splošne pogoje uporabe sprejemate oz. prenehajte uporabljati spletno trgovino, v kolikor jih ne želite sprejeti. Na naslednji korak se pomaknite s klikom na ikono "Naprej".

    5. korak


    Izberite način plačila. Možnost plačila je po ponudbi z nakazilom na transakcijski račun. Podrobnosti za nakazilo boste prejeli na vaš elektronski naslov. Potrdilo o oddanem naročilu boste prejeli na vaš elektronski naslov.

    3. Registracija uporabnika


    Kupec z registracijo potrjuje, da sprejema Splošne pogoje uporabe spletne trgovine (objavljeni na tej strani). Za nakup izdelka v spletni trgovini se je potrebno registrirati. Z registracijo v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in geslo, ki ga določi uporabnik sam in je tajno. S tem pridobi pravico do nakupa izdelkov, s čimer uporabnik postane kupec.

    Za podatke, ki nam jih posredujete ob registraciji, jamčite, da so točni in veljavni. Spremembo vaših podatkov nam lahko sporočite na elektronski naslov: info@balinarske-krogle.si

    4. Hranjenje podatkov

    • Podatki o vašem naročilu bodo v shranjeni v sistem e-trgovine.
    • Trajno hranimo vse podatke, ki so zakonsko obvezni za obdelavo posla.
    • Ostale podatke hranimo samo, če se vi s tem strinjate.
    • Vse podatke hranimo skladno z GDPR in na podjetju običajen način.
    • Pogodba (račun) bo priložena naročenim izdelkom v pisni obliki.
    • Vaše podatke, povezane z obdelavo posla, bomo uporabili za obdelavo posla, za obveščanje o statusu naročila in za pošiljanje.

    5. Cena in veljavnost ponudbe


    Vse cene v spletni trgovini balinarske-krogle.si, www.balinarske-krogle.si, so navedene v € (evrih) in že vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Vse cene v spletni trgovini so cene blaga in ne vsebujejo stroškov dostave. Cene veljajo od trenutka naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

    V primeru, da se cena artikla med postopkom obdelave naročila spremeni, bo spletna trgovina balinarske-krogle.si kupca o tem obvestila. Spletna trgovina balinarske-krogle.si bo po svojih najboljših močeh poskušala v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med Spletno trgovino balinarske-krogle.si in kupcem je sklenjena v trenutku, ko uporabnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za Spletno trgovino balinarske-krogle.si kot za kupca.

    Cene so redne in/ali akcijske s popustom (jasno označene v spletni trgovini balinarske-krogle.si), ter se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

    Kupec lahko opravi preklic naročila v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti. Po preteku 2 ur od naročila, mora odpoved naročila biti opravljena preko telefona.

       6. POSTOPEK NAROČANJA V SPLETNI TRGOVINI:

  •  Izberite izdelek.
  •  Izberite barvo ali več barv izdelka.
  •  Izberite velikosti in vpišite količine izdelkov posameznih velikosti ter potrdite izbor s pritiskom na gumb V košarico.
  •  Izbrane izdelke lahko kadarkoli pregledate v zavihku Košarica. Če želite izdelek umakniti iz košarice v celoti, kliknite ikono "briši" pred izdelkom. Če želite zamenjati količine posameznih velikosti ali barv, lahko nove podatke vpišete v tabelo in jo potrdite z gumbom Osveži podatke. Za dodajanje drugih izdelkov se vrnite v spletno trgovino s klikom na logotip GAJCOM levo zgoraj.
  •  Ko želite nakup zaključiti, v košarici v prvem koraku Pregled izpolnite obvezna polja. Če kupujete kot pravna oseba, vpišete e-mail, polno ime, telefon, ime podjetja, davčno številko, ulico, mesto, poštno številko, državo in vpisano shranite ter oddajte naročilo. Če želite nakup opraviti kot fizična oseba, vpišite e-mail, ime in priimek, telefon, ulico, mesto, poštno številko, državo in vpisano shranite.
  •  Izberite način dostave in spremembe shranite. Gumb Pregled in oddaja naročila vas pripelje na zadnji korak oddaje naročila.
  •  Če kupujete kot pravna oseba, lahko naročilo oddate neposredno, saj je trgovina namenjena prodaji pravnim osebam. Postopek naročanja vključuje tudi izbiro načina dostave (osebni prevzem, pošiljanje), ter način plačila (nakazilo na bančni račun, plačilo s karticami ali preko sistema Paypal). Če kupujete kot fizična oseba, vas bo sistem pred oddajo naročila opozoril, da kupujete v veleprodajni trgovini, ki je namenjena pravnim osebam, in bodo za vas veljali enaki pogoji kot za pravne osebe. Prosimo, v celoti preberite splošne pogoje poslovanja.
  • Če kupujete kot registriran uporabnik, so vam v sistemu vedno na voljo tudi podatki o preteklih nakupih, statusu trenutnega naročila ter računi.

           Pomembno: Potem ko naročilo s plačilom dokončno potrdite, od njega ne morete več odstopati.

           Kupec lahko v spletni trgovini balinarske-krogle.si naročeno blago plača na en način:

  • po predračunu (z nakazilom na naš transakcijski račun), ki ga boste po oddanem naročilu prejeli na vaš elektronski naslov. Po prejemu plačila bomo naročene izdelke dostavno službo v roku 14 dni.
  •  po povzetju, katere plačate kurirju GLS ob prevzemu blaga pri dostavi.
  •  prek PAYPALA.



7. Dostava blaga

Blago vam pošljemo po pošti v 2 do 15 delovnih dneh, lahko pa ga prevzamete tudi osebno na našem sedežu. Če prevzemate osebno, vseeno upoštevajte dobavni rok, ki vam ga bomo sporočili, saj večino izdelkov dnevno naročamo v skladišča v tujini, zato potrebujemo vsaj 1 delovni dan časa, običajno pa 2-4 delovne dni, da izdelke pripravimo za odpremo. V primeru pošiljanja obračunavamo stroške pošiljanja, ki so odvisni od teže in velikosti paketa ter naslova za pošiljanje. Ceno pošiljanja spletni portal izračuna samodejno glede na cenik dostavne službe, potem ko izberete želeni način dostave.

Strošek poštnine se prišteje k znesku naročila glede na njegovo težo in bo podan v predračunu, ki ga boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostava poteka pretežno v dopoldanskem času, vse delovne dni v tednu.


8. Vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 8. dneh od prevzema blaga sporoči na elektronski naslov info@balinarske-krogle.si ali pisno po pošti na naslov DHK d.o.o., Kolodvorska 21, 6230 Postojna, da odstopa od naročila oz. pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

Kupec mora v 8. dneh od poslanega sporočila o odstopu od naročila podjetju vrniti blago nepoškodovano, v nepoškodovani originalni embalaži in nespremenjeni količini. Edini strošek, ki ga ima kupec z odstopom od naročila oz. pogodbe je neposreden strošek vračila blaga, ki ga pošlje na naslov podjetja.

9. Postopek vračila kupnine

Podjetje DHK d.o.o. vrne kupnino kupcu najkasneje v 10. dneh od prejetja vrnjenega blaga izključno na osebni bančni račun, ki nam ga sporočite v postopku vračila. Gotovine ne izplačujemo.

10. Uporaba piškotkov

Piškotek je podatek, ki ga spletni brskalnik uporabnika samodejno začasno shrani na njegovem računalniku za čas obiska spletne trgovine balinarske-krogle.si in služi za identifikacijo, spremljanje nakupovalne košarice ter ostale nujne podatke, ki služijo za pravilno delovanje spletne trgovine balinarske-krogle.si. Piškotek lahko shrani tudi vaše uporabniško ime in geslo, tako da se vam ni potrebno ob vsakokratnem obisku na novo prijaviti v vaš račun. Uporabo piškotkov lahko uporabnik tudi onemogoči v svojem brskalniku, a v tem primeru spletna trgovina balinarske-krogle.si ne bo delovala brezhibno.

11. Pravica do odstopa od pogodbe: Odstop od pogodbe je možen kadarkoli pred potrditvijo nakupa (za dokončno potrditev smatramo uspešno izvedeno plačilo celotne kupnine).

Nakup v spletni trgovini omogočamo pravnim osebam, za katere določila iz Zakona o varstvu potrošnikov neposredno ne veljajo. V primeru, da vam omogočimo nakup kot fizični osebi (če kupujete za klub ali večje srečanje), se s potrditvijo teh splošnih pogojev poslovanja strinjate, da tudi za vas v tem primeru veljajo enaki pogoji kot za pravne osebe, torej da odstop od pogodbe po potrjenem naročilu ni več možen. V primeru naročila potiskanih izdelkov skladno s 43.č členom, 2. točka, 5. odstavek, stranka nima pravice odstopa od pogodbe, saj so vsi izdelki iz naše spletne trgovine narejeni po natančnih navodilih posameznega kupca in so prilagojeni njegovim potrebam. Vse izdelke namreč tiskamo sproti, torej po naročilu. Zaradi specifičnosti in svoje narave takšni artikli niso primerni za vračilo.

Opozorilo ob naročilu izdelkov ter izdelkov in tiska: Ob naročilu izdelkov bodite pozorni, da naročite pravilne velikosti. Vračila in menjave namreč niso mogoče.

Naročanje vzorcev: Ker je pred naročilom večje količine izdelkov, ki jih še ne poznate, smotrno naročilo vzorcev, spletna trgovina gajcom.si omogoča tudi nakup vzorcev, torej enega izdelka oz. manjše količine (max 1 kos izdelka v posamezni barvi in velikosti). Vzorci se zaračunajo po običajni ceni brez pribitkov in vzorcev ne morete vračati. Lahko pa vzorce vrnete v tiskarno, da jih potiskamo skupaj z večjim naročilom. V primeru naročil manjših vrednosti si pridržujemo pravico do zaračunavanja manipulativnih stroškov.

Pridržujemo si pravico do določitve najmanjšega možnega zneska nakupa. Pridržujemo si pravico odklonitve nakupa, če smatramo, da fizična oseba kupuje za osebno uporabo in se ne strinja s splošnimi pogoji poslovanja.

Reklamacije: Reklamacije sprejemamo izključno ob predložitvi reklamiranega blaga v celoti in računa. Rok za najavo reklamacije je 8 dni. V tem času nam sporočite, katere izdelke želite reklamirati. Rok za vračilo reklamiranih izdelkov pa 30 dni od izdaje računa. Rok za obravnavo reklamacije začne teči z dnem, ko je reklamirano blago vrnjeno v Gajcom. Rok za odpravo napak na tehničnih izdelkih, ki so v garanciji, je 30 dni, razen če je v garanciji proizvajalca navedeno drugače. Garancijski rok za tehnične izdelke je opredeljen v garancijskih izjavah proizvajalca. Rok za odpravo napak na tehničnih izdelkih, ki niso več v garanciji, je 60 dni. Če napake ni mogoče odpraviti, lahko zaračunamo stroške pregleda in poskusa odprave napak.

Garancija: Vsi izdelki so kakovostni. Če naletite na izdelek z napako, ga lahko vrnete. Stroške vračanja izdelkov krije kupec, če se ne dogovorimo drugače. Izdelek bomo popravili ali zamenjali na naše stroške.

Bistvene lastnosti blaga in storitve: Materiali in posebnosti izdelave so navedeni pri vsakem izdelku posebej. V primeru, da določena lastnost izdelka, ki vas zanima, ni posebej navedena, nas kontaktirajte. Načeloma izbiramo preskušene proizvajalce, vseeno pa lahko pri promocijskih izdelkih prihaja do določenih odstopanj. Primer: barva izdelkov lahko od sarže do sarže odstopa in tabele velikosti so zgolj informativne narave. Osnovno načelo vseh proizvajalcev, ki izdelujejo izdelke za promocijo, je PONOVLJIVOST. Zato so tudi običajno izdelki za promocijo kakovostni in uporabni. Prav tako so običajno dolgo časa (več let) na voljo v enakem barvnem in velikostnem razponu. Tisk je obstojen, pri tisku uporabljamo ekološke barve z vsemi potrebnimi certifikati. Navodila za vzdrževanje najdete pri opisih izdelkov oz. storitev.

Zaloga: Ponudba v spletni trgovini je informativna, zaloga ni konstantna. Če izdelkov ni na zalogi, vas obvestimo o roku dobave.

Opozorilo: Slike so simbolične in avtorsko zaščitene.

Zadržek: Pridržujemo si pravico do spremembe ponudbe in cen brez predhodne napovedi. Prav tako si pridržujemo pravico do napak v spletni trgovini. V primeru, da odkrijemo napako, povezano z vašim naročilom, bomo primer rešili v vaš prid, vendar ni nujno, da bomo naročilo, ki vsebuje izdelke, pri katerih so bile opažene napake, tudi sprovedli (v celoti ali delno).

V primeru morebitnega spora s pravno osebo oz. z osebo, ki ni potrošnik, je pristojno sodišče v Ljubljani, pri čemer se uporablja slovensko pravo.

MOŽNOST IZVENSODNEGA REŠEVANJA POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Gajcom d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ



11. Končna določba

Splošni pogoji uporabe spletne trgovine balinarske-krogle.si pričnejo veljati z dnem 05.03.2016 do preklica.